Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan
Biçim: Akor, Gitar Akorları - FULL
Tarih: 16 Mart 2011 Çarşamba
Gönderen: PlayNow
Toplam Okuyan: 76.146 kişi
Bu Ay Okuyan: 487 kişi
Bu Hafta Okuyan: 50 kişi
 
Beğendiniz mi? İsyan Akor sayfasını Şimdi paylaşın:

Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - Akor

  (versiyon 2)
Puanlama:
 (20 kişi)

İsyan şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
Em
Benim bu derdim
              F
Ne yağan yağmurda
              F#3
Ne yalancı sonbaharda
               Em
Ne bomboş sokaklarda…



Em
Kırılmış her yanım
           F          
Kaybolur zaman saçlarında
F#3
Gözlerim sokaklarda
                Em
Sebebi isyan aşkım…



Em
İçim yanar, içim kanar da
F
İsyan!
F#3
Geriye bir avuç yalan
Am            F            F#3               Am
Beni bu derde sen attın ah, gittin ya kafam hep du
İsyan Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? İsyan Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan KULLANILAN AKORLAR (Beta)
Em0 2 2 0 0 03 x 2 0 0 0x 2 5 x x 0
F1 3 3 2 1 1x 0 3 2 1 1x 3 3 2 1 1
Amx 0 2 2 1 0x 0 7 5 5 5x 3 2 2 1 0
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)


İsyan Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: isyan kolay akor tonları, isyan aor, halil sezai isyan notalarını öğren, isyan alman akor, isyan akkordlar, isyan halil sezai gitar akor, halil sezai isyan şarkısının akorları, halil sezai isyan gitar akor, halil sezai galata gitar çalmayi öğren, halil sezai isyan
Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan için Kullanıcı Görüşleri

17 Nisan 2012 Salı tarihinde mutibuyuk yazmıştı:
RİTİM: VAN SA-KARYA VAN SA-KAR(I)YA GE-Lİ-BO-LU (bu şekilde bilmeyenler varsa Selim Işık' ın gitar derslerinden öğrenebilir, ya da aşağıdakini iki kere okursa anlar) ritmleri açayım,
- 1 tam (van) AŞAĞI
- 1 çeyrek 1 yarım 1 çeyrek (sakarya) AŞAĞI YUKARI YUKARI
- 1 tam (van) AŞAĞI
- 1 çeyrek 1 yarım 1 çeyrek (sakarya) AŞAĞI YUKARI YUKARI
- 16' 4 çeyrek (gelibolu) AŞAĞI YUKARI AŞAĞI
(ritim içinde farklı yerlerde var, oraları kulağınızla düzeltemiyorsanız, zaten farkedilmiyodur. boşverin) :D
gelibolu ile aşağı yukarı aşağının ne alakası var onu çözemedim.


Bu Yoruma Cevap Ver
Hackerzade.Jt | 31 Mayıs 2012 Perşembe 19:59
RİTİM: VAN SA-KARYA VAN SA-KAR(I)YA GE-Lİ-BO-LU (bu şekilde bilmeyenler varsa Selim Işık' ın gitar derslerinden öğrenebilir, ya da aşağıdakini iki kere okursa anlar) ritmleri açayım,
- 1 tam (van) AŞAĞI
- 1 çeyrek 1 yarım 1 çeyrek (sakarya) AŞAĞI YUKARI YUKARI
- 1 tam (van) AŞAĞI
- 1 çeyrek 1 yarım 1 çeyrek (sakarya) AŞAĞI YUKARI YUKARI
- 16' 4 çeyrek (gelibolu) AŞAĞI YUKARI AŞAĞI
(ritim içinde farklı yerlerde var, oraları kulağınızla düzeltemiyorsanız, zaten farkedilmiyodur. boşverin) :D


Bu Yoruma Cevap Ver
mutibuyuk | 17 Nisan 2012 Salı 00:09
17 Ocak 2012 Salı tarihinde son çiçek yazmıştı:
24 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde Y a yazmıştı:
kardeş yapıcı bir eleştiri olarak söylüyorum yanlış anlaşılmasın F#3 dediğin şey G akorudur.yani Fa sesini 2 perde incelttiğin de Sol sesine ulaşırsın. Ha müzisyen bu şarkıda bareli çalmıştır o ayrı. F (yani fa ), E nin (yani mi ) yarım ses incesidir sadece. Buradan da F basarken elimizin aldığı şekil bir kalıp oluşturur.Bunu inceye doğru kaydırarak diğer seslere ulaşırız. F#3 G aynı kapıya çıkıyor teorik olarak, pratikte de hep G olarak kullanılır. farklı bir kalıp olarak da ben G yi, C kalıbının kaydırılmış şekli olan 5. perdede bareli basıyorum ( toygar ışıklı - sen eşittir ben de olduğu gibi ). Müzik kaynaştırıcı bir şeydir kırmayalım kimseyi :)
süpersin :)
biri minör diğeri majör. farklılık tabikide var. aynı bişey denemez, fakat ritimde çok az anlaşılır. mesela Am akoruna alternatif olan akorlarda ritimde daha derin sesler çıkar ama görünüşte aynıdırlar. çok hassas bi kulak anlar. yani ben anlamıyorum ama anlayanlar vardır elbet :D


Bu Yoruma Cevap Ver
mutibuyuk | 17 Nisan 2012 Salı 00:08
24 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde Y a yazmıştı:
kardeş yapıcı bir eleştiri olarak söylüyorum yanlış anlaşılmasın F#3 dediğin şey G akorudur.yani Fa sesini 2 perde incelttiğin de Sol sesine ulaşırsın. Ha müzisyen bu şarkıda bareli çalmıştır o ayrı. F (yani fa ), E nin (yani mi ) yarım ses incesidir sadece. Buradan da F basarken elimizin aldığı şekil bir kalıp oluşturur.Bunu inceye doğru kaydırarak diğer seslere ulaşırız. F#3 G aynı kapıya çıkıyor teorik olarak, pratikte de hep G olarak kullanılır. farklı bir kalıp olarak da ben G yi, C kalıbının kaydırılmış şekli olan 5. perdede bareli basıyorum ( toygar ışıklı - sen eşittir ben de olduğu gibi ). Müzik kaynaştırıcı bir şeydir kırmayalım kimseyi :)
süpersin :)


Bu Yoruma Cevap Ver
son çiçek | 17 Ocak 2012 Salı 23:54
24 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde Y a yazmıştı:
kardeş yapıcı bir eleştiri olarak söylüyorum yanlış anlaşılmasın F#3 dediğin şey G akorudur.yani Fa sesini 2 perde incelttiğin de Sol sesine ulaşırsın. Ha müzisyen bu şarkıda bareli çalmıştır o ayrı. F (yani fa ), E nin (yani mi ) yarım ses incesidir sadece. Buradan da F basarken elimizin aldığı şekil bir kalıp oluşturur.Bunu inceye doğru kaydırarak diğer seslere ulaşırız. F#3 G aynı kapıya çıkıyor teorik olarak, pratikte de hep G olarak kullanılır. farklı bir kalıp olarak da ben G yi, C kalıbının kaydırılmış şekli olan 5. perdede bareli basıyorum ( toygar ışıklı - sen eşittir ben de olduğu gibi ). Müzik kaynaştırıcı bir şeydir kırmayalım kimseyi :)
Teşekkürler sonuçta anlayan var. Bundan snrada zaten benim bişey söylemeye hakkım yok (:


Bu Yoruma Cevap Ver
PlayNow | 2 Eylül 2011 Cuma 16:51
kardeş yapıcı bir eleştiri olarak söylüyorum yanlış anlaşılmasın F#3 dediğin şey G akorudur.yani Fa sesini 2 perde incelttiğin de Sol sesine ulaşırsın. Ha müzisyen bu şarkıda bareli çalmıştır o ayrı. F (yani fa ), E nin (yani mi ) yarım ses incesidir sadece. Buradan da F basarken elimizin aldığı şekil bir kalıp oluşturur.Bunu inceye doğru kaydırarak diğer seslere ulaşırız. F#3 G aynı kapıya çıkıyor teorik olarak, pratikte de hep G olarak kullanılır. farklı bir kalıp olarak da ben G yi, C kalıbının kaydırılmış şekli olan 5. perdede bareli basıyorum ( toygar ışıklı - sen eşittir ben de olduğu gibi ). Müzik kaynaştırıcı bir şeydir kırmayalım kimseyi :)


Bu Yoruma Cevap Ver
Y a | 24 Ağustos 2011 Çarşamba 05:24
26 Temmuz 2011 Salı tarihinde tayfun147 yazmıştı:
kusura bakma ama o senin dediğn akor G akoru ve ben hayatımda böyle saçma(F#3)bişey görmedim her tonun ayrı bir ismi vardır. Müzikte şöyle bişey de var # # # yan yana geldiğinde şarkıyı 3 yarım ses düşürür kastettiğin buysa katılırım
Kimseyle tartışmaya girmicem dostum ne diyosanız diyin yanlışsa yanlış doğruysa doğru. Anlayan anlar gerisi beni ilgilendirmez.


Bu Yoruma Cevap Ver
PlayNow | 13 Ağustos 2011 Cumartesi 03:08
ritimleri yazar mısınız?


Bu Yoruma Cevap Ver
mestanca | 6 Ağustos 2011 Cumartesi 14:29
kusura bakma ama o senin dediğn akor G akoru ve ben hayatımda böyle saçma(F#3)bişey görmedim her tonun ayrı bir ismi vardır. Müzikte şöyle bişey de var # # # yan yana geldiğinde şarkıyı 3 yarım ses düşürür kastettiğin buysa katılırım


Bu Yoruma Cevap Ver
tayfun147 | 26 Temmuz 2011 Salı 16:30
13 Haziran 2011 Pazartesi tarihinde Bosnack yazmıştı:
Usta birbirimizi kırmaya gerek yok arkadaş yanlış anlamış yada yanlış anlatılmış ( neyse artık ) uzatmayalım. Mümkünse Bir akor cetveli alınıp bakıla . Herkesi sözü kendisine doğrudur .
Haklısında usta adam gibi birşeyler söylense bende ona göre bişeyler söylerim. Sende eleştiri yapmıssın sana ters bişey yazdım mı ? Adam gibi eleştirisini yapana saygımı duyarım yok böle olursa işin rengi değişir..


Bu Yoruma Cevap Ver
PlayNow | 14 Haziran 2011 Salı 17:42
Usta birbirimizi kırmaya gerek yok arkadaş yanlış anlamış yada yanlış anlatılmış ( neyse artık ) uzatmayalım. Mümkünse Bir akor cetveli alınıp bakıla . Herkesi sözü kendisine doğrudur .


Bu Yoruma Cevap Ver
Bosnack | 13 Haziran 2011 Pazartesi 20:42
09 Haziran 2011 Perşembe tarihinde gitarism yazmıştı:
04 Haziran 2011 Cumartesi tarihinde Bosnack yazmıştı:
Yazan arkadaş ellerine sağlık . Siz Hiç ''tizde çal usta'' cümlesini duymadınızmı ?. Her akorun birde barelisi vardır . Bu şarkıda G barelidir Ustam.
Em hariç hepsi barelidir 'Bosnack' arkadaşa katılmakla beraber 'G' akorunun barelisi olmadığını iddaa eden müzik ve gitar özürlüsü arkadaşada buradan selamlar...hakaret olarak almanı istemem ama gerizekalısın ..bide burada 40 yıldır işin içinde gibi atıp tutuyo ya :D :D
İlk önce senin türkçeden ne anladına bakalım. Lafları kelimeleri vücudunun
başka bi organıyla algılama istersen. Ben burda G akorunun bareli şekli yoktur demiyorum. Sadece arkadaşın dediği şekilde ve isimde akor yoktur
demek istedim. Ama senin gibi Türkçe özürlüleri yorumlara bakmadan lafa
atlıyo. Şimdi gerizekalı kimmiş git aynaya bak cevabını al :))


Bu Yoruma Cevap Ver
PlayNow | 11 Haziran 2011 Cumartesi 17:57
Yazan arkadaş ellerine sağlık . Siz Hiç ''tizde çal usta'' cümlesini duymadınızmı ?. Her akorun birde barelisi vardır . Bu şarkıda G barelidir Ustam.


Bu Yoruma Cevap Ver
Bosnack | 4 Haziran 2011 Cumartesi 14:53
01 Haziran 2011 Çarşamba tarihinde KıRıK_KaLeM_56 yazmıştı:
28 Mayıs 2011 Cumartesi tarihinde PlayNow yazmıştı:
Çok güldüm dostum ya çok saolll :D yalnız şöle bişey var G akoruyla F akorunu
nası benzettin pes doğrusu F akoru bareli akor G değil. Hadi Bm felan desen
yicezde G de baya bi salladın yaa :D
Sen önce akorları öğren dostum g akoru bareLide var normalde var
G akoru bareli bir akor değil. Gitar çalmayı bilmiyosun o zaman
sen çnkü yanlış akorlarla çalarsın hep bu kadar basit. Gm veya Gb felan
desen onlar bareli tamam haklısın dicemde G akoru diyosan yanında bareli akor yazmıcaksın !!


Bu Yoruma Cevap Ver
PlayNow | 1 Haziran 2011 Çarşamba 16:03
28 Mayıs 2011 Cumartesi tarihinde PlayNow yazmıştı:
Çok güldüm dostum ya çok saolll :D yalnız şöle bişey var G akoruyla F akorunu
nası benzettin pes doğrusu F akoru bareli akor G değil. Hadi Bm felan desen
yicezde G de baya bi salladın yaa :D
Sen önce akorları öğren dostum g akoru bareLide var normalde var


Bu Yoruma Cevap Ver
KıRıK_KaLeM_56 | 1 Haziran 2011 Çarşamba 11:28
Çok güldüm dostum ya çok saolll :D yalnız şöle bişey var G akoruyla F akorunu
nası benzettin pes doğrusu F akoru bareli akor G değil. Hadi Bm felan desen
yicezde G de baya bi salladın yaa :D


Bu Yoruma Cevap Ver
PlayNow | 28 Mayıs 2011 Cumartesi 15:29
hayvan eti yemiş :D o F#3 mu Olur onun adı 'G'


Bu Yoruma Cevap Ver
Ozansen(izmir) | 22 Mayıs 2011 Pazar 12:47
şarkının orjinali budur F#3 akoru (F akorunun üçüncü perdedeki basılış şekli) olarak
yazılmıştır. kolay gelsinn..


Bu Yoruma Cevap Ver
PlayNow | 19 Mart 2011 Cumartesi 12:59


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


Anket
DaRmADuMaNiSt soruyor:
Hangi Grubun Konseri Daha Çılgın Geçiyor?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2024
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,08 saniye.