Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Teoman - İstanbul Da Sonbahar
Biçim: Akor, Gitar Akorları - HİÇBİRİ
Tarih: 14 Temmuz 2008 Pazartesi
Gönderen: _beqüm_
Toplam Okuyan: 636.500 kişi
Bu Ay Okuyan: 6.169 kişi
Bu Hafta Okuyan: 704 kişi
 
Beğendiniz mi? İstanbul Da Sonbahar Akor sayfasını Şimdi paylaşın:

Teoman - İstanbul Da Sonbahar - Akor


Puanlama:
 (405 kişi)

İstanbul Da Sonbahar şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
              Am              Dm
Mevsim rüzgarları, nezaman eserse,
                Am                   G
O zaman hatırlarım, çocukluk rüyalarım,
                 Am
Şeytan uçurtmalarım.
             Am             Dm
Öper beni annem, yanaklarımdan,
              Am                  G
Güzel bir rüyada, sanki sevdiklerim,
                Am    Em/C
Hayattalarken hala.

Dm           Am                        )
Akşama doğru, azalırsa yağmur,         )
Dm                Am                   )
Kız kulesi ve adalar.                  )
Dm             Am                      )     x2
Ah burda olsan, çok güzel hala,        )
F       D7#        Am                  )
İstanbul'da, sonbahar.                 )


                   Am                 Dm
Her zaman kolay değil, sevmeden sevişmek,
                Am                 G
Tanımak bir vücudu, yavaşça öğrenmek,
                  Am
Alışmak ve kaybetmek.
                   Am                  Dm
İstanbul bugün yorgun, üzgün ve yaşlanmış,
              Am             G
Biraz kilo almış, ağlamış yine,
              Am    Em/C
Rimelleri akıyor.

Dm           Am                        )
Akşama doğru, azalırsa yağmur,         )
Dm                Am                   )
Kız kulesi ve adalar.                  )
Dm             Am                      )     x2
Ah burda olsan, çok güzel hala,        )
F       D7#        Am                  )
İstanbul'da, sonbahar.                 )
İstanbul Da Sonbahar Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? İstanbul Da Sonbahar Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Teoman - İstanbul Da Sonbahar KULLANILAN AKORLAR (Beta)
Amx 0 2 2 1 0x 0 7 5 5 5x 3 2 2 1 0
Dmx 0 0 2 3 1
Gx 10 12 12 12 103 2 0 0 0 33 2 0 0 3 3
Em/C0 3 2 0 0 0x 2 2 0 1 0x 3 5 4 5 3
F1 3 3 2 1 1x 0 3 2 1 1x 3 3 2 1 1
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)

İstanbul Da Sonbahar şarkısı için amatör kayıtları dinleyin: (Siz de Ekleyin)

İstanbul Da Sonbahar Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: sonbahar gitar akor ve arpej, kız kulesi akorlar, istanbul'da akor teoman, istanbulda som bahar, istanbulda sonbahar arpej pimamiam, istanbulda sonbahar notaları piyano, teoman istanbulda sonbaharın akorları ve sözleri, gitar istanbulda sonbahar notaları, emre aydin kiz kulesi nasil calinir gitarla, teoman istanbulda sonbahar akor sözleri
Teoman - İstanbul Da Sonbahar için Kullanıcı Görüşleri

http://www.youtube.com/watch?v=1PFMlFfWNBY


Bu Yoruma Cevap Ver
MRT GRGLU | 11 Ocak 2015 Pazar 17:19
http://www.youtube.com/watch?v=GdJitliA45A


Bu Yoruma Cevap Ver
MRT GRGLU | 10 Ocak 2015 Cumartesi 22:21
10 Şubat 2013 Pazar tarihinde beyzanazlım yazmıştı:
15 Eylül 2012 Cumartesi tarihinde checkpoint yazmıştı:
G Am
İstanbulda sonbahar

böylede oluyo arada başka akor yok
Arpejide pimamiam la güzel çalınıyo diğerlerini denemedim
arpej şarkısı oldugu için ritimle hiç denemedim bi video varsa yollayabilirmisiniz ritimle çalınan
Dm Am
Akşama doğru, azalırsa yağmur,
Dm Am
Kız kulesi ve adalar.
Dm Am
Ah burda olsan, çok güzel hala,
Em Am
İstanbul'da, sonbahar.

böyle daha iyi oluyo denemenizi tavsiye ederim :)
Em yeri E olcak daha iyi ses verio :D


Bu Yoruma Cevap Ver
MeMoTR452 | 20 Aralık 2014 Cumartesi 18:03
E--5--7--5--------------------------------------
B----------- 6-----7--5--BOŞ---------------------
G---------------------------------6----------

BEN BUNU KULLANIYORUM ÇOK HOŞ OLUYO


Bu Yoruma Cevap Ver
peacek | 4 Aralık 2014 Perşembe 22:19
Çok işime Yaradı"http://www.yediyedi.com/sarkisozleri/" title="Şarkı Sözleri">.</a>


Bu Yoruma Cevap Ver
YediYedi | 24 Eylül 2014 Çarşamba 17:59
f#7 leri görmezden gelip şarkının tamamını 4/4 lük pimamiam arpejiyle çalın. Biraz hızla ama gayet güzel oluyor. Kolay Gelsin :)


Bu Yoruma Cevap Ver
ProOfGuitar | 24 Şubat 2014 Pazartesi 20:58
06 Ağustos 2012 Pazartesi tarihinde Bornovalıı 35,5 yazmıştı:
d#7 yerine dm bence
saçmalama kardeş orjinali d#7 li zaten



Bu Yoruma Cevap Ver
CapTaiNs | 1 Şubat 2014 Cumartesi 08:27
Arkadaşlar ritim kaç kaçlık ve ritimler ne bu arada tab olmasın tablı çalamıyorum.


Bu Yoruma Cevap Ver
romya | 31 Ağustos 2013 Cumartesi 21:56
22 Temmuz 2013 Pazartesi tarihinde merve_50 yazmıştı:
E ......................5-7-5 TEN 1. perdeye KAYDIRIN VE Dm ÇALIN RİTİM ATARAK
E.............3-5-3............
B..............................8.... ÇALIP 3. perdeye kadar kaydırın kadar kaydırın sonra Am YAPIYORUZ kaydırma daha güzel oluyor kaydırma yapmadan yapmak istiyorsanız


E.........5-7-5 ..... DM ÇALIYORUZ
E......3-5-3
D..............8-3... DM YAPIYORUZ BURDADA ATTIĞIMIZ RİTİM A-A-Y-Y-A-Y
A:AŞAĞI
Y: YUKARI
E DEN SONRA E YAZDIM İLK E Yİ YAPTIKTAN SONRA ÇALIYORUM DİĞER E 'Yİ BU ARADA KAYDIRMA YAPMADAN YAZMISIM YA D.... 8-3 YAPTIKTAN SONRA Am ÇALIYORUZ YANLIŞ YAZMIŞIM İNŞALLAH ANLAMIŞSINIZDIR ... :)


Bu Yoruma Cevap Ver
merve_50 | 22 Temmuz 2013 Pazartesi 16:24
E ......................5-7-5 TEN 1. perdeye KAYDIRIN VE Dm ÇALIN RİTİM ATARAK
E.............3-5-3............
B..............................8.... ÇALIP 3. perdeye kadar kaydırın kadar kaydırın sonra Am YAPIYORUZ kaydırma daha güzel oluyor kaydırma yapmadan yapmak istiyorsanız


E.........5-7-5 ..... DM ÇALIYORUZ
E......3-5-3
D..............8-3... DM YAPIYORUZ BURDADA ATTIĞIMIZ RİTİM A-A-Y-Y-A-Y
A:AŞAĞI
Y: YUKARI


Bu Yoruma Cevap Ver
merve_50 | 22 Temmuz 2013 Pazartesi 16:18
son da istanbulda sonbahar derken en sonda bence F den D7# ye gecerken F de pimi yapıp D7#de de vurun son 4 tele bence ben öyle yapıyorum cok iyi oluyor


Bu Yoruma Cevap Ver
ecanerisen | 11 Haziran 2013 Salı 17:37
18 Şubat 2013 Pazartesi tarihinde guitar my life yazmıştı:
15 Şubat 2013 Cuma tarihinde Salmydessos yazmıştı:
04 Şubat 2013 Pazartesi tarihinde guitar my life yazmıştı:
13 Nisan 2012 Cuma tarihinde frkaan yazmıştı:
e -5--7--5-------------------
b ----------6--8--6----------
g -------------------5--7----
Al kendim cıkardım cokda iyi
E--5--7--5-----------5---------------------------

B-------------6-----------8------5-------------

G-----------------------------7--------------

BOYLE BENCE
aynen bence de böyle
boyle guzel oluyo :) 1.nakaratdan ve sonda
E--5--7--5------------------------------------------
B-------------6-----------8--6--------5------------
G----------------------------------7----------------
bence


Bu Yoruma Cevap Ver
ecanerisen | 11 Haziran 2013 Salı 17:32
Vermiş olduğunuz arpejler yanlıştır arpej olarak" p-i-m-a-m-i-m-a" kullanın


Bu Yoruma Cevap Ver
123satem123 | 21 Mayıs 2013 Salı 21:29
15 Şubat 2013 Cuma tarihinde Salmydessos yazmıştı:
04 Şubat 2013 Pazartesi tarihinde guitar my life yazmıştı:
13 Nisan 2012 Cuma tarihinde frkaan yazmıştı:
e -5--7--5-------------------
b ----------6--8--6----------
g -------------------5--7----
Al kendim cıkardım cokda iyi
E--5--7--5-----------5---------------------------

B-------------6-----------8------5-------------

G-----------------------------7--------------

BOYLE BENCE
aynen bence de böyle
boyle guzel oluyo :) 1.nakaratdan ve sonda


Bu Yoruma Cevap Ver
guitar my life | 18 Şubat 2013 Pazartesi 14:14
04 Şubat 2013 Pazartesi tarihinde guitar my life yazmıştı:
13 Nisan 2012 Cuma tarihinde frkaan yazmıştı:
e -5--7--5-------------------
b ----------6--8--6----------
g -------------------5--7----
Al kendim cıkardım cokda iyi
E--5--7--5-----------5---------------------------

B-------------6-----------8------5-------------

G-----------------------------7--------------

BOYLE BENCE
aynen bence de böyle


Bu Yoruma Cevap Ver
Salmydessos | 15 Şubat 2013 Cuma 16:01
15 Eylül 2012 Cumartesi tarihinde checkpoint yazmıştı:
G Am
İstanbulda sonbahar

böylede oluyo arada başka akor yok
Arpejide pimamiam la güzel çalınıyo diğerlerini denemedim
arpej şarkısı oldugu için ritimle hiç denemedim bi video varsa yollayabilirmisiniz ritimle çalınan
Dm Am
Akşama doğru, azalırsa yağmur,
Dm Am
Kız kulesi ve adalar.
Dm Am
Ah burda olsan, çok güzel hala,
Em Am
İstanbul'da, sonbahar.

böyle daha iyi oluyo denemenizi tavsiye ederim :)


Bu Yoruma Cevap Ver
beyzanazlım | 10 Şubat 2013 Pazar 13:32
13 Nisan 2012 Cuma tarihinde frkaan yazmıştı:
e -5--7--5-------------------
b ----------6--8--6----------
g -------------------5--7----
Al kendim cıkardım cokda iyi
E--5--7--5-----------5---------------------------

B-------------6-----------8------5-------------

G-----------------------------7--------------

BOYLE BENCE


Bu Yoruma Cevap Ver
guitar my life | 4 Şubat 2013 Pazartesi 18:39
arpej p imi amia


Bu Yoruma Cevap Ver
aaasssllan | 31 Aralık 2012 Pazartesi 13:09
http://www.facebook.com/gitaronlinee?ref=ts&fref=ts


Bu Yoruma Cevap Ver
H.özhan | 28 Aralık 2012 Cuma 02:49
G Am
İstanbulda sonbahar

böylede oluyo arada başka akor yok
Arpejide pimamiam la güzel çalınıyo diğerlerini denemedim
arpej şarkısı oldugu için ritimle hiç denemedim bi video varsa yollayabilirmisiniz ritimle çalınan


Bu Yoruma Cevap Ver
checkpoint | 15 Eylül 2012 Cumartesi 15:46
Arpej: pima mima
Olacak başka versiyon çıkarıp insanların kafasını karıştırmayın


Bu Yoruma Cevap Ver
MmustafaK861 | 25 Ağustos 2012 Cumartesi 18:42
Arkadaslar ritm yok arpej var bunda

pimi aimi deneyin isterseniz


Bu Yoruma Cevap Ver
ustafener | 25 Ağustos 2012 Cumartesi 00:47
4/4 lük de olabilir aayyay


Bu Yoruma Cevap Ver
halimiizduman | 11 Ağustos 2012 Cumartesi 02:05
d#7 yerine dm bence


Bu Yoruma Cevap Ver
Bornovalıı 35,5 | 6 Ağustos 2012 Pazartesi 01:39
Akorlar çok güzel. Arpej pimamiam, Em/C yazan yerlerde pima çalarsanız daha güzel oluyo. Ellerine sağlık çok başarılı.


Bu Yoruma Cevap Ver
GuitaritsFurkan | 13 Temmuz 2012 Cuma 23:19
22 Haziran 2012 Cuma tarihinde KaoStyLe yazmıştı:
Ritim

A - Y-Y-A - Y-Y-A-Y-A
Aşağı Bekle -Yukarı - Yukarı - Aşağı Bekle - Yukarı - Yukarı -Aşağı - Yukarı - Aşağı - Yukarı - Aşağı

A / B -Y-Y-A / B - Y-Y-A-Y-A-Y-A


Bu Yoruma Cevap Ver
KaoStyLe | 2 Temmuz 2012 Pazartesi 15:28
Ritim

A - Y-Y-A - Y-Y-A-Y-A


Bu Yoruma Cevap Ver
KaoStyLe | 22 Haziran 2012 Cuma 12:35
http://www.youtube.com/watch?v=J0ctZKipa0k


Bu Yoruma Cevap Ver
bayklavye | 13 Haziran 2012 Çarşamba 13:40
http://www.youtube.com/watch?v=J0ctZKipa0k


Bu Yoruma Cevap Ver
bayklavye | 13 Haziran 2012 Çarşamba 13:39
30 Mayıs 2012 Çarşamba tarihinde DeWiLoFGuiTaR yazmıştı:
nakarata geçiş G/C olucak. bide sonda F yerine E, D7 olmuycak bence :)
akorlar tam oluyor bir tek Em/C arası pima arpeji yapılarak hızlı geçiş olacak bence


Bu Yoruma Cevap Ver
gitaristsinan | 10 Haziran 2012 Pazar 18:11
nakarata geçiş G/C olucak. bide sonda F yerine E, D7 olmuycak bence :)


Bu Yoruma Cevap Ver
DeWiLoFGuiTaR | 30 Mayıs 2012 Çarşamba 18:11
25 Eylül 2011 Pazar tarihinde TheCraftyJackal yazmıştı:
d7# nası bascam
1. 2. ve 3. tellerde ( mi si sol ) 2 perdeye basıcaksın


Bu Yoruma Cevap Ver
Hemhemty | 23 Mayıs 2012 Çarşamba 17:12
08 Kasım 2011 Salı tarihinde teoşebo yazmıştı:
d7# yok arkadaşlar olmuyor f ide çıkartın oradan 2 tane E arpej atın onarın yerine
arkadaşım D7# cuk oturuyor oraya dikkat et :)


Bu Yoruma Cevap Ver
Hemhemty | 23 Mayıs 2012 Çarşamba 17:10
01 Mart 2012 Perşembe tarihinde patron1991 yazmıştı:
bir yerde EM/C ya da G-C denmis orda ne yapicaz slash gorunce farkli geldi de
tek vuruşluk hızlı geçiş yapıcaksın orda arkadaşım


Bu Yoruma Cevap Ver
Hemhemty | 23 Mayıs 2012 Çarşamba 17:08
e -5--7--5-------------------
b ----------6--8--6----------
g -------------------5--7----
Al kendim cıkardım cokda iyi


Bu Yoruma Cevap Ver
frkaan | 13 Nisan 2012 Cuma 12:39
eğer ritim isterseniz ritim ayxy x es demek..bu arada şarkı güzel olmuş...


Bu Yoruma Cevap Ver
Ali1 | 8 Nisan 2012 Pazar 21:43
bir yerde EM/C ya da G-C denmis orda ne yapicaz slash gorunce farkli geldi de


Bu Yoruma Cevap Ver
patron1991 | 1 Mart 2012 Perşembe 18:20
gerçekten çok güzel olmuş gitara daha başlayalı tam 1 ay oldu en iyi çalabildigim parçalardan biri :)


Bu Yoruma Cevap Ver
ellek | 1 Aralık 2011 Perşembe 19:09
eksikk :)


Bu Yoruma Cevap Ver
kemancı,gitarcı | 29 Kasım 2011 Salı 20:04
d7# yok arkadaşlar olmuyor f ide çıkartın oradan 2 tane E arpej atın onarın yerine


Bu Yoruma Cevap Ver
teoşebo | 8 Kasım 2011 Salı 16:12
03 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde matrock_02 yazmıştı:
orjinali:
(am) (dm)
______________0______________0___ _____________1_______________1____
__________1_______1______1_______ _________3________3_______3_______
______2______________2___________ _____2________________2___________
_________________________________ __0_______________________________
_0_______________________________ ___________________________________
_________________________________ ___________________________________

G akorunuda bu şekilde arpeje uyarlayın.

nakarata geçiş:
(g) ( C )
_______________3___ ____________0_______
____________0______ _________1__________
________0__________ ________0____________
___________________ _____________________
___________________ ___3_________________
__3________________ ______________________

nakaratta F yerine E basın D7# yok


Evet çok doğru çok saol


Bu Yoruma Cevap Ver
klasikreyiz | 10 Ekim 2011 Pazartesi 19:31
d7# nası bascam


Bu Yoruma Cevap Ver
TheCraftyJackal | 25 Eylül 2011 Pazar 17:45
Arkadaşlar Ben video dan dinlediğim kadarıyla ritim ayx buuu


Bu Yoruma Cevap Ver
Fatih5588 | 14 Eylül 2011 Çarşamba 16:19
Arkadaşlar Ben video dan dinlediğim kadarıyla ritim ayx buuu


Bu Yoruma Cevap Ver
Fatih5588 | 14 Eylül 2011 Çarşamba 16:19
orjinali:
(am) (dm)
______________0______________0___ _____________1_______________1____
__________1_______1______1_______ _________3________3_______3_______
______2______________2___________ _____2________________2___________
_________________________________ __0_______________________________
_0_______________________________ ___________________________________
_________________________________ ___________________________________

G akorunuda bu şekilde arpeje uyarlayın.

nakarata geçiş:
(g) ( C )
_______________3___ ____________0_______
____________0______ _________1__________
________0__________ ________0____________
___________________ _____________________
___________________ ___3_________________
__3________________ ______________________

nakaratta F yerine E basın D7# yok




Bu Yoruma Cevap Ver
matrock_02 | 3 Eylül 2011 Cumartesi 18:00
E--7---9---7--------9---7-------
B---------------8-----------7---10

Soloyu bir de böyle deneyin cok daha güzel oluyor.


Bu Yoruma Cevap Ver
bakican1907 | 1 Eylül 2011 Perşembe 16:34
25 Ekim 2009 Pazar tarihinde oz4n yazmıştı:
E =7-9-7----9-7------
B =-------8--------7-9

ara piano nun solosu ^^
E= 7-7-9-7-----9-9-7----
B:-----------8----------8-7- arkdaslar deneyerek buldum bu daha uygun sankı


Bu Yoruma Cevap Ver
bsoylev | 29 Ağustos 2011 Pazartesi 03:31
25 Ekim 2009 Pazar tarihinde oz4n yazmıştı:
E =7-9-7----9-7------
B =-------8--------7-9

ara piano nun solosu ^^
E= 7-7-9-7-----9-9-7----
B:-----------8----------8-7- arkdaslar deneyerek buldum bu daha uygun sankı


Bu Yoruma Cevap Ver
bsoylev | 29 Ağustos 2011 Pazartesi 03:31
ben buna esli bi ritim daha uydurdum uyuyo ama şarkı slow
A A Ü K Ü A Ü


Bu Yoruma Cevap Ver
klasikreyiz | 25 Ağustos 2011 Perşembe 17:17
05 Haziran 2011 Pazar tarihinde trivela yazmıştı:
20 Mayıs 2011 Cuma tarihinde prensburda yazmıştı:
A K Ü Ü K Ü bence ritmi bu ben böyle çalıyorum..
A K Ü Ü K Ü ne demek?
"Alt - Kapa - Üst - Üst - Kapa - Üst" anlamına geliyor olması lazım, arkadaş biraz kapalı anlatmış :)


Bu Yoruma Cevap Ver
terry13 | 13 Haziran 2011 Pazartesi 23:18
20 Mayıs 2011 Cuma tarihinde prensburda yazmıştı:
A K Ü Ü K Ü bence ritmi bu ben böyle çalıyorum..
A K Ü Ü K Ü ne demek?


Bu Yoruma Cevap Ver
trivela | 5 Haziran 2011 Pazar 20:02
A K Ü Ü K Ü
a,k,ü nedemek acabaa ?


Bu Yoruma Cevap Ver
__oray__ | 23 Mayıs 2011 Pazartesi 18:36
A K Ü Ü K Ü bence ritmi bu ben böyle çalıyorum..


Bu Yoruma Cevap Ver
prensburda | 20 Mayıs 2011 Cuma 23:52
la-si-la-fa la-sol-re-mi (solo)


Bu Yoruma Cevap Ver
penche011 | 18 Mayıs 2011 Çarşamba 16:44
arkadaşlar ( Am Em/C
Hayattalarken hala. ) bu bölümü Em/C yerine Am/C yapın ve Am''/C'' şeklinde vurun yukarından aşağıya doğru biraz hızlı


Bu Yoruma Cevap Ver
penche011 | 10 Mayıs 2011 Salı 13:35
Em/C

E-----------0-|------------0|
B--------1----|---------1---|
G--------0----|--------0----|
D-----2--------|----2-------|
A--2----------|--3----------|
E-------------|--------------|

Bence doğrusu böyle bide böyle deneyin bakalım


Bu Yoruma Cevap Ver
gitarcıgökberk | 9 Mayıs 2011 Pazartesi 17:02
süper ....


Bu Yoruma Cevap Ver
Ayse Sewm | 20 Nisan 2011 Çarşamba 19:43
hem kolay hem güzel saolasın ..


Bu Yoruma Cevap Ver
BuRaQ. | 12 Nisan 2011 Salı 18:15
Sırf arpej dienlere ben bi aferim diyorum...
Yau arkadaşlar yapmayın istediği gibi calar milelt.şahsen ben, normal yerleri pimamima ile calıyorum, nakaratı ise ritim atıyorum.A YY A YY AYAY ritmi cuk diye oturuyor YAVAS olarak calınırsa...Buyrun deneyin görün


Bu Yoruma Cevap Ver
bettacılarr | 26 Mart 2011 Cumartesi 09:19
Em/C kısmını C/Em yapsak ?


Bu Yoruma Cevap Ver
oz4n | 22 Mart 2011 Salı 17:07
D7# gerek yok bnce arpejde.. <br/>
bencede


Bu Yoruma Cevap Ver
kerimalper | 19 Mart 2011 Cumartesi 18:57
Süper olmuş pimiaimi arpeji


Bu Yoruma Cevap Ver
kerimalper | 19 Mart 2011 Cumartesi 18:55
D7# gerek yok bnce arpejde..


Bu Yoruma Cevap Ver
quitar_ibrahim | 15 Mart 2011 Salı 17:10
bence arpej

pimiaimi


Bu Yoruma Cevap Ver
guıtaristt... | 14 Mart 2011 Pazartesi 17:45
arpej: p i m a m i m a
geçiş : G-C olcak bence...


Bu Yoruma Cevap Ver
avril17 | 3 Ocak 2011 Pazartesi 21:40
15 Kasım 2010 Pazartesi tarihinde iDone yazmıştı:
F D7# Am
İstanbul'da, sonbahar

Geçişte d7 yok ve Fmaj sonrası D dim var.1 dk Fmaj olduğundan emin değilim,ben tabı söyleyeyim siz anlayın.:D :D 1.perde bare,2. perdede 3 ve 4. tele basıyoruz.Ayrıca arpej ikiye bölünüyor yani pima-F miam-Ddim.Hocamın verdiği kağıttan söylüyorum güvenebilirsiniz. :)

Ayrıca Em/C geçişinin tabları

E 0 0
B 0 0
G 0 0
D 2 2
A 2 3
E
Em/C

E-----------0-|------------0|
B--------0----|---------0---|
G--------0----|--------0----|
D-----2--------|----2-------|
A--2----------|--3----------|
E-------------|--------------|


Bu Yoruma Cevap Ver
iDone | 15 Kasım 2010 Pazartesi 17:46
F D7# Am
İstanbul'da, sonbahar

Geçişte d7 yok ve Fmaj sonrası D dim var.1 dk Fmaj olduğundan emin değilim,ben tabı söyleyeyim siz anlayın.:D :D 1.perde bare,2. perdede 3 ve 4. tele basıyoruz.Ayrıca arpej ikiye bölünüyor yani pima-F miam-Ddim.Hocamın verdiği kağıttan söylüyorum güvenebilirsiniz. :)

Ayrıca Em/C geçişinin tabları

E 0 0
B 0 0
G 0 0
D 2 2
A 2 3
E


Bu Yoruma Cevap Ver
iDone | 15 Kasım 2010 Pazartesi 17:40
F D7# Am )
İstanbul'da, sonbahar. yerine

e am
istanbulda,sonbahar
olması daha mantıklı


Bu Yoruma Cevap Ver
emreyim | 13 Kasım 2010 Cumartesi 20:55
arpej olarak
pimamima güzel oluyor


Bu Yoruma Cevap Ver
taotekno | 11 Kasım 2010 Perşembe 23:10
14 Ekim 2010 Perşembe tarihinde Fake King yazmıştı:
10 Eylül 2009 Perşembe tarihinde juniorbarin yazmıştı:
3/4 lük ritim aşağı aşağı aşağı yukarı die biliorum =)
ya bırak bu şarkıya nasıl 3/4lük diyebiliyosun
bass- 3-2-3 -1- 3-2-3 bu arpeji metronom açıp bi 3/4lükte dene Allah aşkına
oluyosa ben bu akustiği kırıcam
haklısın bilader sonuna kadar sen relax ol ;))


Bu Yoruma Cevap Ver
//sinan\\ | 10 Kasım 2010 Çarşamba 18:47
Super olmus emegıne saglık...


Bu Yoruma Cevap Ver
TheHosser | 24 Ekim 2010 Pazar 12:39
30 Ocak 2009 Cuma tarihinde hBv yazmıştı:
29 Ocak 2009 Perşembe tarihinde SlidE yazmıştı:
14 Kasım 2008 Cuma tarihinde hBv yazmıştı:
D7# nasıl basılıo

bu nasıl anlatılır burda ama ben bi deneyim =)

3.perde 2.perde 1.perde
|____________|____________|____________|
|____________|____________|____________|
|____________|____________|____________|
|____________|_____2______|____________|
|____________|____________|______1_____|
|____________|_____3______|____________|

oldu heralde =D
mükemmel yapmışsın xD
sağolasın ;) (:
yedili kısmı doğruda orda re DİYEZ diyo :D :D hani diyez???


Bu Yoruma Cevap Ver
Fake King | 14 Ekim 2010 Perşembe 00:07
10 Eylül 2009 Perşembe tarihinde juniorbarin yazmıştı:
3/4 lük ritim aşağı aşağı aşağı yukarı die biliorum =)
ya bırak bu şarkıya nasıl 3/4lük diyebiliyosun
bass- 3-2-3 -1- 3-2-3 bu arpeji metronom açıp bi 3/4lükte dene Allah aşkına
oluyosa ben bu akustiği kırıcam


Bu Yoruma Cevap Ver
Fake King | 14 Ekim 2010 Perşembe 00:04
06 Temmuz 2010 Salı tarihinde asimelek26 yazmıştı:
06 Temmuz 2010 Salı tarihinde asimelek26 yazmıştı:
Nakarat öncesi Em/C ya da Am/G yerine;
E-----------0-|-----------0-|
B---------1---|---------1---|
G------0------|------0------|
D-------------|--------------|
A--2----------|--3----------|
E-------------|--------------|
deneyin orjinal oluyor
pardon Am/G değil G/C
bugüzel olmuş ama çalarken boş kalıyo çok
hem o geçişte mi minör olmadığına çok eminim orası sol - do olmalı


Bu Yoruma Cevap Ver
Fake King | 13 Ekim 2010 Çarşamba 23:56
26 Ağustos 2010 Perşembe tarihinde king kong yazmıştı:
abi arpej harici ritmle çalınmıyomu bu ya lütfen
1KÇÇKÇ
ritim istersen bu var abi ama bu şarkıda ses önemli o yüzden arpejle çalınır ayrıca geçişte C-G olcak orası yanlış
umarım ritmi anladın


Bu Yoruma Cevap Ver
Fake King | 13 Ekim 2010 Çarşamba 23:53
arpej p i m a m i m a


Bu Yoruma Cevap Ver
Teodor | 11 Eylül 2010 Cumartesi 19:53
abi arpej harici ritmle çalınmıyomu bu ya lütfen


Bu Yoruma Cevap Ver
king kong | 26 Ağustos 2010 Perşembe 13:21
14 Mayıs 2010 Cuma tarihinde fénérl! yazmıştı:
Şarkının akorları %100 doğrudur.

Ritimle değil arpejle çalınır.

arpej --> p imi a imi
p imi a mim


Bu Yoruma Cevap Ver
fadagon | 6 Ağustos 2010 Cuma 22:19
D#7 DEĞİL ARKADAŞLAR 1 SES İNCESİ OLAN D dim o da aşağıdan 1 ve 3 telde 1.perdelerin kapanmasıyla oluyo:D
bide şu var
Am Em/C
Hayattalarken hala. em değil orası değişik bi akor cnin bir versiyon şu şekilde basılıyor...
4 2
5 3
tel perde


Bu Yoruma Cevap Ver
oguzcanturan | 8 Temmuz 2010 Perşembe 17:37
06 Temmuz 2010 Salı tarihinde asimelek26 yazmıştı:
Nakarat öncesi Em/C ya da Am/G yerine;
E-----------0-|-----------0-|
B---------1---|---------1---|
G------0------|------0------|
D-------------|--------------|
A--2----------|--3----------|
E-------------|--------------|
deneyin orjinal oluyor
pardon Am/G değil G/C


Bu Yoruma Cevap Ver
asimelek26 | 6 Temmuz 2010 Salı 11:16
Nakarat öncesi Em/C ya da Am/G yerine;
E-----------0-|-----------0-|
B---------1---|---------1---|
G------0------|------0------|
D-------------|--------------|
A--2----------|--3----------|
E-------------|--------------|
deneyin orjinal oluyor


Bu Yoruma Cevap Ver
asimelek26 | 6 Temmuz 2010 Salı 11:15
Şarkının akorları %100 doğrudur.

Ritimle değil arpejle çalınır.

arpej --> p imi a imi


Bu Yoruma Cevap Ver
fénérl! | 14 Mayıs 2010 Cuma 15:43
25 Ekim 2009 Pazar tarihinde oz4n yazmıştı:
E =7-9-7----9-7------
B =-------8--------7-9

ara piano nun solosu ^^
yuh


Bu Yoruma Cevap Ver
kolpar12 | 26 Nisan 2010 Pazartesi 20:05
25 Kasım 2009 Çarşamba tarihinde berqq yazmıştı:
30 Ekim 2009 Cuma tarihinde Batu!!! yazmıştı:
25 Ekim 2009 Pazar tarihinde oz4n yazmıştı:
E =7-9-7----9-7------
B =-------8--------7-9

ara piano nun solosu ^^
yuh,,
yuh ki ne yuh...
Sondaki 7-9 Si Telinde 8-7 Olarak Değiştrdn mi gayet güzel oluyor.. şuraya sürekli olumsuz yorumlar yapmayın tmm adam yanlış yapmış ama sen doğrusunu yazabilirsin.. yapıcı olun biraz beyler.. yıkıcı olmk kolaydır..


Bu Yoruma Cevap Ver
ShadoWarrioR | 18 Nisan 2010 Pazar 15:06
D7# yerine Fm olacak o da xx0111 şeklinde basılacak F deyken 2. 3. 4. parmakları kaldırmak yeterlidir.


Bu Yoruma Cevap Ver
namegokhan | 15 Nisan 2010 Perşembe 15:40
arpej pimamima ve İstanbul'da sonbahar kısmına E Am yeterlidir


Bu Yoruma Cevap Ver
baran.365 | 11 Nisan 2010 Pazar 19:08
05 Şubat 2010 Cuma tarihinde 'H£VAL' yazmıştı:
09 Ekim 2009 Cuma tarihinde sanchez13 yazmıştı:
10 Eylül 2009 Perşembe tarihinde juniorbarin yazmıştı:
3/4 lük ritim aşağı aşağı aşağı yukarı die biliorum =)
arkadaşlar bu şarkıda ritim falan yok bu şlarkı arpej dir... pima mi ma arpej formülü zaten dinleyince anlarsınız heralde...gitarcıyız diye dolanıyosunuzzz
eet arpej
kimse burda gitarcı deil gitarist


Bu Yoruma Cevap Ver
gitaristt:)) | 20 Mart 2010 Cumartesi 13:34
F D7# Am kısmı olmamış bi de nakaratta da aynı arpej 4/4 lük arpej olcak


Bu Yoruma Cevap Ver
gitaristt:)) | 20 Mart 2010 Cumartesi 13:32
ya abı tamm sarkı arpej sarkıda nakaratta farklı bı arpejmı kullanacaz yoksa aynı arpej devammı edecez yazan olursa sevınırım


Bu Yoruma Cevap Ver
koray korayy | 9 Şubat 2010 Salı 17:55
geçişte G/C daha iyi oluyo sanırım bir de istanbulda son bahar kısmı E/AM yeterlidir


Bu Yoruma Cevap Ver
eos | 7 Şubat 2010 Pazar 01:15
09 Ekim 2009 Cuma tarihinde sanchez13 yazmıştı:
10 Eylül 2009 Perşembe tarihinde juniorbarin yazmıştı:
3/4 lük ritim aşağı aşağı aşağı yukarı die biliorum =)
arkadaşlar bu şarkıda ritim falan yok bu şlarkı arpej dir... pima mi ma arpej formülü zaten dinleyince anlarsınız heralde...gitarcıyız diye dolanıyosunuzzz
eet arpej


Bu Yoruma Cevap Ver
'H£VAL' | 5 Şubat 2010 Cuma 14:28
bazı akorlar uymuyor :S


Bu Yoruma Cevap Ver
goth_qirl | 16 Ocak 2010 Cumartesi 20:05
istanbul dA sonbahar
Emaj7 E Am

(Emaj7 023231)
yanlıs olmus burası bole olmalı


Bu Yoruma Cevap Ver
genç19 | 22 Aralık 2009 Salı 15:20
09 Aralık 2009 Çarşamba tarihinde mehmet24 yazmıştı:
lan yürüyün gidin orjinal tonuyla yüzde yüz aynı bee bilmeyenler yazmasın şuraya yorum..
bencede....


Bu Yoruma Cevap Ver
berqq | 16 Aralık 2009 Çarşamba 00:48
lan yürüyün gidin orjinal tonuyla yüzde yüz aynı bee bilmeyenler yazmasın şuraya yorum..


Bu Yoruma Cevap Ver
mehmet24 | 9 Aralık 2009 Çarşamba 15:06
yanlış :(


Bu Yoruma Cevap Ver
gitarism | 8 Aralık 2009 Salı 23:42
30 Ekim 2009 Cuma tarihinde Batu!!! yazmıştı:
25 Ekim 2009 Pazar tarihinde oz4n yazmıştı:
E =7-9-7----9-7------
B =-------8--------7-9

ara piano nun solosu ^^
yuh,,
yuh ki ne yuh...


Bu Yoruma Cevap Ver
berqq | 25 Kasım 2009 Çarşamba 00:07
25 Ekim 2009 Pazar tarihinde oz4n yazmıştı:
E =7-9-7----9-7------
B =-------8--------7-9

ara piano nun solosu ^^
yuh,,


Bu Yoruma Cevap Ver
Batu!!! | 30 Ekim 2009 Cuma 22:34
Arkadaşlar Akorların Bazı yerleri Yanlıs D7# yerine cmaj7 gelecek.
Basılışı ise ;

e--------------------------
B-1-------------------------
-----2--------------------
----------3---------------
-------------------------
E-------------------------


Bu Yoruma Cevap Ver
jarni | 25 Ekim 2009 Pazar 21:58
E =7-9-7----9-7------
B =-------8--------7-9

ara piano nun solosu ^^


Bu Yoruma Cevap Ver
oz4n | 25 Ekim 2009 Pazar 13:30
bayağı bir hata var :S


Bu Yoruma Cevap Ver
BlueB0Y | 15 Ekim 2009 Perşembe 15:30
akorlarda yanlış bu arada şarkıda F ve d7 ve Em yok....


Bu Yoruma Cevap Ver
sanchez13 | 9 Ekim 2009 Cuma 23:12
10 Eylül 2009 Perşembe tarihinde juniorbarin yazmıştı:
3/4 lük ritim aşağı aşağı aşağı yukarı die biliorum =)
arkadaşlar bu şarkıda ritim falan yok bu şlarkı arpej dir... pima mi ma arpej formülü zaten dinleyince anlarsınız heralde...gitarcıyız diye dolanıyosunuzzz


Bu Yoruma Cevap Ver
sanchez13 | 9 Ekim 2009 Cuma 23:10
3/4 lük ritim aşağı aşağı aşağı yukarı die biliorum =)


Bu Yoruma Cevap Ver
juniorbarin | 10 Eylül 2009 Perşembe 23:00
D#7 NE ALAKA :s


Bu Yoruma Cevap Ver
gokhanozkan08 | 4 Temmuz 2009 Cumartesi 12:40
d#7 olayını &ccedil;&ouml;zemedim kulağım almıyor sesin doğruluğunu<br/>


Bu Yoruma Cevap Ver
aynakoliktarik | 30 Haziran 2009 Salı 21:48
Hayattayken hala dan sonra ki geçişi AM/G pimapima yapılarak da oluyor.


Bu Yoruma Cevap Ver
Analyzer | 16 Mayıs 2009 Cumartesi 04:08
5 3 2 1 2 1 2 3 daha güzel oluyo sanki.


Bu Yoruma Cevap Ver
alichy | 2 Nisan 2009 Perşembe 18:49
Am
ne zaman eserse

Dm
O zaman hatırlarım

sanki böyle daha hoş oldu..


Bu Yoruma Cevap Ver
mert. | 25 Mart 2009 Çarşamba 16:03
22 Mart 2009 Pazar tarihinde ozn yazmıştı:
nakarat kısmında (mi) teli 3 5 3 Dm arpej sonrasında (mi) teli 3 1 (si) teli 3 ve Am arpej şık duruyo...deneyin...:)
yanlış yazdım...nakaratttan sonra olacak..:)


Bu Yoruma Cevap Ver
ozn | 22 Mart 2009 Pazar 13:51
nakarat kısmında (mi) teli 3 5 3 Dm arpej sonrasında (mi) teli 3 1 (si) teli 3 ve Am arpej şık duruyo...deneyin...:)


Bu Yoruma Cevap Ver
ozn | 22 Mart 2009 Pazar 13:50
nakarat biraz değiştirilmeli
G/C
Dm Am
Akşama doğru, azalırsa yağmur,
Dm Am
Kız kulesi ve adalar.
Dm Am
Ah burda olsan, çok güzel hala,
E Am
İstanbul'da, sonbahar.
daha doğru olur arpejde pimamima


Bu Yoruma Cevap Ver
kolpa123 | 15 Mart 2009 Pazar 20:23
arpejsiz mi calınır arkadaşım sen bu parçayı dinlemedn sanırsam yada sende hiç kulak yok


Bu Yoruma Cevap Ver
molbak | 9 Şubat 2009 Pazartesi 19:16
29 Ocak 2009 Perşembe tarihinde SlidE yazmıştı:
14 Kasım 2008 Cuma tarihinde hBv yazmıştı:
D7# nasıl basılıo

bu nasıl anlatılır burda ama ben bi deneyim =)

3.perde 2.perde 1.perde
|____________|____________|____________|
|____________|____________|____________|
|____________|____________|____________|
|____________|_____2______|____________|
|____________|____________|______1_____|
|____________|_____3______|____________|

oldu heralde =D
mükemmel yapmışsın xD
sağolasın ;) (:


Bu Yoruma Cevap Ver
hBv | 30 Ocak 2009 Cuma 17:45
14 Kasım 2008 Cuma tarihinde hBv yazmıştı:
D7# nasıl basılıo

bu nasıl anlatılır burda ama ben bi deneyim =)

3.perde 2.perde 1.perde
|____________|____________|____________|
|____________|____________|____________|
|____________|____________|____________|
|____________|_____2______|____________|
|____________|____________|______1_____|
|____________|_____3______|____________|

oldu heralde =D
mükemmel yapmışsın xD


Bu Yoruma Cevap Ver
SlidE | 29 Ocak 2009 Perşembe 21:57
süper olmuş kardeşim eline emeğine sağlık...


Bu Yoruma Cevap Ver
_g_uitarist_ | 27 Ocak 2009 Salı 17:03
ne diosunuz ya bu arpejsiz çalınır


Bu Yoruma Cevap Ver
led zeppelin | 23 Ocak 2009 Cuma 19:10
Ritm 4 / 4
Arpej formülü : p i m a m i m a
Em/C geçişinde ise : p i m a

Ve son olarak İstanbul'da sonbahar kısmında; İstanbul'daaa derken E basıp p parmağımız ile tek tek tınlatarak, tınlattıktan sonra sonbahar kısmını söyleyip, bahar'ın ha'sını derken Am arpejini çalarsak çok hoş olur. Ondan sonrasında yine bir ölçü Am, iki ölçü Dm, sonra Am şeklinde gidiyor...


Bu Yoruma Cevap Ver
Dogukan_gs | 10 Ocak 2009 Cumartesi 21:32
p-i-m-a-m-i-a-m daha iyi


Bu Yoruma Cevap Ver
oguz92 | 7 Ocak 2009 Çarşamba 18:31
ne 3x4 ü arkadaslarrrr..4x4 buuu kendnize gelin..alpej neee....arpejdir o braz daha dkt edin ltfn emin olmayan nota bkmeyen buraya sadece söz yazsın akorlarını da bilen arkadaslar yazar..lütfen..


Bu Yoruma Cevap Ver
alzapua42 | 22 Aralık 2008 Pazartesi 19:23
p-i-m-i-a-i-m
bu arpej fena olmuo


Bu Yoruma Cevap Ver
bilqe_ | 17 Kasım 2008 Pazartesi 18:09
D7# nasıl basılıo

bu nasıl anlatılır burda ama ben bi deneyim =)

3.perde 2.perde 1.perde
|____________|____________|____________|
|____________|____________|____________|
|____________|____________|____________|
|____________|_____2______|____________|
|____________|____________|______1_____|
|____________|_____3______|____________|

oldu heralde =D


Bu Yoruma Cevap Ver
hBv | 14 Kasım 2008 Cuma 18:53
pima - mi ma arpej çalındığnda orjinaliyle farksz oluo ..


Bu Yoruma Cevap Ver
hopehero | 1 Kasım 2008 Cumartesi 16:00
bu şarkıya her tür arpej gider yauu :D:D eline sağlık bilader güzel olmuş ;)


Bu Yoruma Cevap Ver
rock&rock | 19 Ekim 2008 Pazar 21:16
güzel olmuş


Bu Yoruma Cevap Ver
Qpesiz | 8 Ekim 2008 Çarşamba 17:44
D7# nasıl basılıo


Bu Yoruma Cevap Ver
rock16 | 21 Eylül 2008 Pazar 15:04
aLpej mi ? :D aRpej oLmasın :D


Bu Yoruma Cevap Ver
bilqe_ | 17 Eylül 2008 Çarşamba 21:36
alpejle yapmak istersek nasıl bi alpej kullanacağız bilgilendirirseniz sewinirim!!!


Bu Yoruma Cevap Ver
fdgfd | 10 Eylül 2008 Çarşamba 18:45
g&uuml;sel olmus :d<br/>
<br/>
<br/>


Bu Yoruma Cevap Ver
denizgizem | 9 Eylül 2008 Salı 17:48
dostum 3/4 l&uuml;k ritim hakkında beni bilgilendirirmisin sağolasın şimdiden


Bu Yoruma Cevap Ver
midnight! | 22 Ağustos 2008 Cuma 06:06
çok hoş olmuş


Bu Yoruma Cevap Ver
g_i-z_m-o_ | 15 Ağustos 2008 Cuma 20:31
ya &ouml;nceden kopyaLayıp yapıştırıyodum şimdi se&ccedil;mio ya qıcık oLdm ya<br/>
=(


Bu Yoruma Cevap Ver
mathrock | 22 Temmuz 2008 Salı 17:43
<p>Arpej yapmak istiyorsanız diğeri -ger&ccedil;i aralarında pek fark yok ama :D- &ouml;teki daha iyi.Ama buna 3/4 ritmi yakışır.</p>


Bu Yoruma Cevap Ver
BrknS | 15 Temmuz 2008 Salı 15:36


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


Anket
GKBRKYMK soruyor:
Orta seviye elektro-akustik gitarlardan hangisini önerirsiniz?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2024
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,13 saniye.