YALNIZ BEYLER D|-----2-2-3---5--3-2-0-2------------ A|---0----------------------------------- BUNUNLA G|-----------0-------------------- D|-----2-2-3---3-2-0-2------------ A|---0---------------------------- BU AYNI G-0 VE D-5 AYNI SES VERİR
|
ders alıyorum gitar öğretmenimiz 4/4lük ritim kullandırtırıyor
|
Başındaki yani girişin olduğu yer nasıl çalınıcak ? daha yeni başladım sayılır açık bir şekilde anlatır mısınız ?
|
D|-----2-2-3---4--3-2-0-2------------ A|---0-----------------------------------
Aynen Böyle Olması Lazım Katılıyorum.Bende Çünkü 5 Tel var Birisi Kırıldı ama Ona Rağmen Çalıyorum :D Üstten 3. Tel Yok Onun Yerine D telinde 4 Perde Daha Uygun Oluyor :D Ordan Biliyorum :D
|
16 Ağustos 2013 Cuma tarihinde sinemim yazmıştı:
16 Ağustos 2013 Cuma tarihinde sinemim yazmıştı:
D|-----2-2-3---4--3-2-0-2------------ A|---0-----------------------------------
olması gerekiyor giriş yanlış verilmiş!!!
D|-----2-2-3---5--3-2-0-2------------ A|---0-----------------------------------
pardon arkadaşlar bu şekilde zaten ikisi aynı şey oluyo.sadece adam senin gibi amelece aynı telde gezmek yerine alt tele geçmiş.
|
16 Ağustos 2013 Cuma tarihinde sinemim yazmıştı:
D|-----2-2-3---4--3-2-0-2------------ A|---0-----------------------------------
olması gerekiyor giriş yanlış verilmiş!!!
D|-----2-2-3---5--3-2-0-2------------ A|---0----------------------------------- pardon arkadaşlar bu şekilde
|
D|-----2-2-3---4--3-2-0-2------------ A|---0-----------------------------------
olması gerekiyor giriş yanlış verilmiş!!!
|
bence ritim AYKYAY şarkıyı dinleyince belli oluyo çalıncada çok güzel
|
04 Aralık 2012 Salı tarihinde Alper982 yazmıştı: AAYXYAY ritim Ben henüz gitara başlayalı yeni oldu, 1 ay kadar filan internetten uğraştıklarımla. En uygun ritim arkadaşın yazdığı bence, bunu kendim deneyince de hoşuma gitti, arkadaşta yazınca emin oldum :)
|
AAYXYAY ritim
|
finalde solo şu şekilde olcak
G|-----------0----5-4-2-4-2------------ D|-----2-2-3--------------------- A|---0----------------------------
|
Çok teşekkür ederim ellerinize sağlık :))
|
Pardon alıntı olmuş :+)
|
17 Mayıs 2009 Pazar tarihinde thekerem yazmıştı: harika olmuş ellerine sağlık..çok teşekkür ederim.. YALIN iyiki varsın ve hep bizimle kalasın inşallah... Neyin kavgası bu müziğinizle ilgilenin :)
|
16 Şubat 2011 Çarşamba tarihinde emresoysal yazmıştı: senin ne olduğuna ne çizgide olduğuna ben karar vermiyorum çünkü öylesin.. tartışmayla kimse bildiğinden vazgeçmez kapanmmıştır bu konu tamam işine bak arkadaşım hadi... hı hı evet
|
senin ne olduğuna ne çizgide olduğuna ben karar vermiyorum çünkü öylesin.. tartışmayla kimse bildiğinden vazgeçmez kapanmmıştır bu konu tamam işine bak arkadaşım hadi...
|
16 Şubat 2011 Çarşamba tarihinde emresoysal yazmıştı: bu yorumlarını senin müzik kapasitene ve müzik anlayışına bağışlıyorum.. hani derler ya lafı bilmem neresinden anlıyorsun diye..?? işte seninkide öyle oluyor.. müzik yeteneklerle sınırlı kalmaz hiçbir zaman... gerçekten isteyen birisi her ne koşulda olursa olsun yeteneğini sergiler yeteneğini gösterir. yeteneksiz hiçkimse yoktur... bu konuda sabırlı davranmayan kişiler benim yeteneğim yok der ve senin gibi ucube arkadaşlarda bunları yeteneksiz diye aşağılar... istersen bunu sen bilimsel yönleriyle araştır... eğer böyle olmuş olsaydı ilk yorumumdada dedim --- kendinden aşağı insanları kulağı yok diye aşağılarsan o zaman benim seni her koşulda sollayıp geçmem lazım... ve aşağılamakla kalmayıp koyduğun şarkıdan bin pişman olursun:)--- yani senin dilinden konuşacak olursam her koşuldada senin sollayacağıma ve seni aşağılamak zorunda kalacağıma şahit olacaksın... yani mağdur olan yine sen olursun... ve şarkı koyduğuna pişman olursun dedim.. yani sen buradan tehdit mesajı aldığını ve gelde pişman et diyorsanda, gelipte pişman edilecek birşey yok.. pişman olacak kişi zaten yaptığı ve sergilediği birşeyden pişman olur. yani müzikte kimse kimseyi yaptığı birşeyden pişman edemez... müzik sokak kavgası değil aslanım iyice oku sonra anladığını yaz tamammı... sanatsal zekası ve yeteneği olan kişiler eleştiri yapmayı bilir ve yeni müzisyen insanlarını kulağı olmayan yeteneği olmayan birisi yapamaz diye aşağılamaz asla... sen o çizgide değilsin kusura bakma... benim o çizgide olup olmadığıma karar vercek çizgiyede sen sahip değilsin ben yaptıım müziktende sergiledğim performanstanda çok memnunum ve senin gibi kendini beenmişlerden laf almaya ihtiyacım yok eer kendine çok güveniyosan gelir aynen söylediin gibi gelir beni sollar aşağılarsın kanıtlarsın kendini kimseye ucube diye hitab etme hakkınada sahip değilsin haddini aşma laf atarsın herşeyi söylersin ama insanları aşağılıyorsun derken kimseyi aşağılayamassın yoksa dengesizlik olur bu konu burda kapanmıştır madem sen söyleyebiliyorsun ozaman benimde söylemeye hakkım var senin gibi ucubelerle işim olmaz bu konu burda kapanmıştır git kendi seviyende insanlarla uğraş.
|
bu yorumlarını senin müzik kapasitene ve müzik anlayışına bağışlıyorum.. hani derler ya lafı bilmem neresinden anlıyorsun diye..?? işte seninkide öyle oluyor.. müzik yeteneklerle sınırlı kalmaz hiçbir zaman... gerçekten isteyen birisi her ne koşulda olursa olsun yeteneğini sergiler yeteneğini gösterir. yeteneksiz hiçkimse yoktur... bu konuda sabırlı davranmayan kişiler benim yeteneğim yok der ve senin gibi ucube arkadaşlarda bunları yeteneksiz diye aşağılar... istersen bunu sen bilimsel yönleriyle araştır... eğer böyle olmuş olsaydı ilk yorumumdada dedim --- kendinden aşağı insanları kulağı yok diye aşağılarsan o zaman benim seni her koşulda sollayıp geçmem lazım... ve aşağılamakla kalmayıp koyduğun şarkıdan bin pişman olursun:)--- yani senin dilinden konuşacak olursam her koşuldada senin sollayacağıma ve seni aşağılamak zorunda kalacağıma şahit olacaksın... yani mağdur olan yine sen olursun... ve şarkı koyduğuna pişman olursun dedim.. yani sen buradan tehdit mesajı aldığını ve gelde pişman et diyorsanda, gelipte pişman edilecek birşey yok.. pişman olacak kişi zaten yaptığı ve sergilediği birşeyden pişman olur. yani müzikte kimse kimseyi yaptığı birşeyden pişman edemez... müzik sokak kavgası değil aslanım iyice oku sonra anladığını yaz tamammı... sanatsal zekası ve yeteneği olan kişiler eleştiri yapmayı bilir ve yeni müzisyen insanlarını kulağı olmayan yeteneği olmayan birisi yapamaz diye aşağılamaz asla... sen o çizgide değilsin kusura bakma...
|
15 Şubat 2011 Salı tarihinde emresoysal yazmıştı:
14 Şubat 2011 Pazartesi tarihinde aydelici yazmıştı:
14 Şubat 2011 Pazartesi tarihinde emresoysal yazmıştı: aydelici; 6 senedir gitar çalıyo olmana rağmen hala eksiklerin var ve bunlarla rezil olmayı başarmışsın bile.... kendinden aşağı insanları kulağı yok diye aşağılarsan o zaman benim seni her koşulda sollayıp geçmem lazım... ve aşağılamakla kalmayıp koyduğun şarkıdan bin pişman olursun:)
müzik kulağı dediğin şey insana doğuştan gelir. müzik kulağı vardır zaten... ama eğitilerek yaşayarak terbiye edilerek kazanılır. senin bunların hiçbiriyle alakan olmadan müzik kulağının olduğunu iddia ediyorsan sende bol keseden sallıyorsun arkadaşım kusura bakma futbol oynamak ta bi yetenektir demi fakat o yetenek bende yok oyüzden oynamıyorum gitar çalmakta bi yetenektir bazı şeyler bi yere kadardır ayrıca müzik kulağınıda istediin kadar terbiye et parmakların süper olsun çok seri olsun doğuştan bu yetenee sahip olan bi insan havada karada seni sollar bana insanları aşağıladıımı söyleyerken sende aşalıyorsun ve ayrıca müzik konusunda benden daha iyi olabilirsin orasını sende bilemesin bende bilemem buna burdan karar vererek sadece kendi çok bilmişliğini ortaya çıkarttın ve eer okadar yürekliysen gel beni pişman et. mesele çok bilmişlik değil... eğer sen aşağılandığını ve sende aşağılı kompleksi varsa zaten her lütufta aşağılandığını hissedersin... yani diyorsun ki; kimisinde futbol yeteneği vardır kimisinde müzik... futbol yeteneği olan müziği yapamaz, müzik yeteneği olan futbolu yapamaz... sen bu sanata at gözlükleriyle baktığın için, daha doğrusu sen aynada sürekli kendine baktığın için kendinden örnek vererek saçmalamayı başarabiliyorsun...kimin kimi pişman edeceği belli olmaz aslanım... kendi kendinede pişmanlık duyabilirsin çünkü o kapasiteye sahip birisin... ben müzik yapan futbol oynayamaz diye bişey demedim o sadece bi örnekt yetenei olmayan kişi bu işi yapamaz anlamındaydı ama sende bunu anlıcak kapasite yoksa orasını bilemem ayrıca bi önceki mesajında beni pişman edebilceini söylemişsin bende dedimki kolaysa gel pişman et benden iyi olamıcaını iddaa etmiyorum ben öyle bi iddaam olamazda zaten ama sen iddaa ediosun ben seni her türlü sollarım diyorsun aşağılık kompleksi burda tamamen senden yana olmuş oluyor kimin daha iyi olduğunu asla görmeden bilemezsin ayrıca online iletişim yoluyla kimsenin gerçek kişiliğini anlayamassın anlayabilceini düşünüyosan o senin cahilliğindir
|
14 Şubat 2011 Pazartesi tarihinde aydelici yazmıştı:
14 Şubat 2011 Pazartesi tarihinde emresoysal yazmıştı: aydelici; 6 senedir gitar çalıyo olmana rağmen hala eksiklerin var ve bunlarla rezil olmayı başarmışsın bile.... kendinden aşağı insanları kulağı yok diye aşağılarsan o zaman benim seni her koşulda sollayıp geçmem lazım... ve aşağılamakla kalmayıp koyduğun şarkıdan bin pişman olursun:)
müzik kulağı dediğin şey insana doğuştan gelir. müzik kulağı vardır zaten... ama eğitilerek yaşayarak terbiye edilerek kazanılır. senin bunların hiçbiriyle alakan olmadan müzik kulağının olduğunu iddia ediyorsan sende bol keseden sallıyorsun arkadaşım kusura bakma futbol oynamak ta bi yetenektir demi fakat o yetenek bende yok oyüzden oynamıyorum gitar çalmakta bi yetenektir bazı şeyler bi yere kadardır ayrıca müzik kulağınıda istediin kadar terbiye et parmakların süper olsun çok seri olsun doğuştan bu yetenee sahip olan bi insan havada karada seni sollar bana insanları aşağıladıımı söyleyerken sende aşalıyorsun ve ayrıca müzik konusunda benden daha iyi olabilirsin orasını sende bilemesin bende bilemem buna burdan karar vererek sadece kendi çok bilmişliğini ortaya çıkarttın ve eer okadar yürekliysen gel beni pişman et. mesele çok bilmişlik değil... eğer sen aşağılandığını ve sende aşağılı kompleksi varsa zaten her lütufta aşağılandığını hissedersin... yani diyorsun ki; kimisinde futbol yeteneği vardır kimisinde müzik... futbol yeteneği olan müziği yapamaz, müzik yeteneği olan futbolu yapamaz... sen bu sanata at gözlükleriyle baktığın için, daha doğrusu sen aynada sürekli kendine baktığın için kendinden örnek vererek saçmalamayı başarabiliyorsun...kimin kimi pişman edeceği belli olmaz aslanım... kendi kendinede pişmanlık duyabilirsin çünkü o kapasiteye sahip birisin...
|
14 Şubat 2011 Pazartesi tarihinde emresoysal yazmıştı: aydelici; 6 senedir gitar çalıyo olmana rağmen hala eksiklerin var ve bunlarla rezil olmayı başarmışsın bile.... kendinden aşağı insanları kulağı yok diye aşağılarsan o zaman benim seni her koşulda sollayıp geçmem lazım... ve aşağılamakla kalmayıp koyduğun şarkıdan bin pişman olursun:)
müzik kulağı dediğin şey insana doğuştan gelir. müzik kulağı vardır zaten... ama eğitilerek yaşayarak terbiye edilerek kazanılır. senin bunların hiçbiriyle alakan olmadan müzik kulağının olduğunu iddia ediyorsan sende bol keseden sallıyorsun arkadaşım kusura bakma futbol oynamak ta bi yetenektir demi fakat o yetenek bende yok oyüzden oynamıyorum gitar çalmakta bi yetenektir bazı şeyler bi yere kadardır ayrıca müzik kulağınıda istediin kadar terbiye et parmakların süper olsun çok seri olsun doğuştan bu yetenee sahip olan bi insan havada karada seni sollar bana insanları aşağıladıımı söyleyerken sende aşalıyorsun ve ayrıca müzik konusunda benden daha iyi olabilirsin orasını sende bilemesin bende bilemem buna burdan karar vererek sadece kendi çok bilmişliğini ortaya çıkarttın ve eer okadar yürekliysen gel beni pişman et.
|
aydelici; 6 senedir gitar çalıyo olmana rağmen hala eksiklerin var ve bunlarla rezil olmayı başarmışsın bile.... kendinden aşağı insanları kulağı yok diye aşağılarsan o zaman benim seni her koşulda sollayıp geçmem lazım... ve aşağılamakla kalmayıp koyduğun şarkıdan bin pişman olursun:)
müzik kulağı dediğin şey insana doğuştan gelir. müzik kulağı vardır zaten... ama eğitilerek yaşayarak terbiye edilerek kazanılır. senin bunların hiçbiriyle alakan olmadan müzik kulağının olduğunu iddia ediyorsan sende bol keseden sallıyorsun arkadaşım kusura bakma
|
09 Şubat 2011 Çarşamba tarihinde aydelici yazmıştı:
08 Şubat 2011 Salı tarihinde OnlyGuitar yazmıştı:
12 Ocak 2011 Çarşamba tarihinde aydelici yazmıştı:
02 Ocak 2011 Pazar tarihinde BaRlSH yazmıştı: arpej konusunda yardımcı olurmusunuz (bi arkadaş siz ne biçim gitarcısınız demişte kendi gitara ilk başladında bunları çalabiomuydu acaba ?) bilmiyordum ama deneye deneye öğrendim şarkıları defalarca kez dinledim kendi ritmimi oluşturdum resmen işin kolayına kaçmadım mutlaka birinden yardım almışsın ritim çıkarma vahiy inmio birader işte sizin gibi müzik kulaı olmayan insanlar müzik yapmaya çalışınca sonuç bu oluyo yalan yok 5 ay gitar kursu aldm 6 senedir gitar çalıorm ve bana kursta öğretikleri şey sadece akorlar ritm çeşitleri ve 4-5 tane parça bu ritm bu şarkıya gider diye hiç bişey öğretmediler sen bu ritimleri şarkılara oturtcaksın dediler e eer hiç bi ritm bilmeyen insana ben burda ritmi anlatırsam zaten alamaz demekki neymiş insanda müzik kulaı olucakmış ağır olmamış mı müzik kulağı olmayan insanlar falan.. tabiki insanda kulak olmalı ama olmayanda çalabilir bu sana kalmış bişey değil..
|
08 Şubat 2011 Salı tarihinde OnlyGuitar yazmıştı:
12 Ocak 2011 Çarşamba tarihinde aydelici yazmıştı:
02 Ocak 2011 Pazar tarihinde BaRlSH yazmıştı: arpej konusunda yardımcı olurmusunuz (bi arkadaş siz ne biçim gitarcısınız demişte kendi gitara ilk başladında bunları çalabiomuydu acaba ?) bilmiyordum ama deneye deneye öğrendim şarkıları defalarca kez dinledim kendi ritmimi oluşturdum resmen işin kolayına kaçmadım mutlaka birinden yardım almışsın ritim çıkarma vahiy inmio birader işte sizin gibi müzik kulaı olmayan insanlar müzik yapmaya çalışınca sonuç bu oluyo yalan yok 5 ay gitar kursu aldm 6 senedir gitar çalıorm ve bana kursta öğretikleri şey sadece akorlar ritm çeşitleri ve 4-5 tane parça bu ritm bu şarkıya gider diye hiç bişey öğretmediler sen bu ritimleri şarkılara oturtcaksın dediler e eer hiç bi ritm bilmeyen insana ben burda ritmi anlatırsam zaten alamaz demekki neymiş insanda müzik kulaı olucakmış
|
12 Ocak 2011 Çarşamba tarihinde aydelici yazmıştı:
02 Ocak 2011 Pazar tarihinde BaRlSH yazmıştı: arpej konusunda yardımcı olurmusunuz (bi arkadaş siz ne biçim gitarcısınız demişte kendi gitara ilk başladında bunları çalabiomuydu acaba ?) bilmiyordum ama deneye deneye öğrendim şarkıları defalarca kez dinledim kendi ritmimi oluşturdum resmen işin kolayına kaçmadım mutlaka birinden yardım almışsın ritim çıkarma vahiy inmio birader
|
arpej .. pimamiam
|
02 Ocak 2011 Pazar tarihinde BaRlSH yazmıştı: arpej konusunda yardımcı olurmusunuz (bi arkadaş siz ne biçim gitarcısınız demişte kendi gitara ilk başladında bunları çalabiomuydu acaba ?) bilmiyordum ama deneye deneye öğrendim şarkıları defalarca kez dinledim kendi ritmimi oluşturdum resmen işin kolayına kaçmadım
|
23 Haziran 2010 Çarşamba tarihinde MeTaBoY_58 yazmıştı:
18 Haziran 2010 Cuma tarihinde aydelici yazmıştı: ya siz nasıl gitar çalıosunuz önünüzde akorları bulunan bildiiniz bi şarkının arpejini çıkartamıyorsunuz bide koymadık diye bize laf atıyorsunuz işte p-i-m-a.mi olacak ritim de ispanyol ritim olcek bize sn bunları diosun ama sn ilk gitarı aldında bunların hepsini çalabiliomuydun?
|
arpej konusunda yardımcı olurmusunuz (bi arkadaş siz ne biçim gitarcısınız demişte kendi gitara ilk başladında bunları çalabiomuydu acaba ?)
|
Ritim = A A Y Y A Y
|
07 Mart 2010 Pazar tarihinde sedofer yazmıştı: bu ilk bölüm G|-----------0-------------------- D|-----2-2-3-5-3/2-0-2------------ A|---0---------------------------- G|------------------------------- D|-----2-2-3-5-3/2-0-2------------ A|---0---------------------------- bu da son bölüm G|------------------------------- D|-----2-2-3-5-8/7-5-7-5------- A|---0---------------------------- kendim dinlerken çıkardım bunları süpersin kardeş..
|
18 Haziran 2010 Cuma tarihinde aydelici yazmıştı: ya siz nasıl gitar çalıosunuz önünüzde akorları bulunan bildiiniz bi şarkının arpejini çıkartamıyorsunuz bide koymadık diye bize laf atıyorsunuz işte p-i-m-a.mi olacak ritim de ispanyol ritim olcek
|
ya siz nasıl gitar çalıosunuz önünüzde akorları bulunan bildiiniz bi şarkının arpejini çıkartamıyorsunuz bide koymadık diye bize laf atıyorsunuz
|
ritmini yazarsanız çok mutlı olurum çıkaramadm
|
27 Mart 2010 Cumartesi tarihinde aydelici yazmıştı:
27 Mart 2010 Cumartesi tarihinde pashacan yazmıştı:
27 Mart 2010 Cumartesi tarihinde aydelici yazmıştı:
26 Mart 2010 Cuma tarihinde pashacan yazmıştı: yahu ben bu parçanın ki sen kısmını nye söyleyemiyorum delirecem hersey süper ki sen kısmından girerken cok ince bi sesle girmek durumunda kalıyorum delirecem cözemedim bi türlü pes girsem o zamanda heyecanını kaybetmişsin bölümünden itibaren cok pes oluyo ölü kalıo ..cözemedim arkadaşım bütün şarkıyı kendi sesine göre baştan sona transpose edebilrsin akorlar yukarıda yazıyor işte kendi sesine göre tonunu incelt veya kalınlaştır ah be kardesim keske transpoze yapabilecek kadar deneyim ve bilgiye sahip olsaydı =) şu an icin sadece önüme konulanı yiyorum.. =) e bazı şeylere biyerden başlaman lazım demi ama bence bi denemelisin.. bütün şarkıyı baştan sonra bikerede çıkartma parça parça çıkart yavaş yavaş geliştiğinin sende farkına farıcaksın :) muhakkak haklısın kendi çapımda biseyler yapma uğrasındayım..elimden geldiğince geliştirmeye calısıyorum..parçada karar sesi denilen ses parçanın girdiği ses midir mesela?örneğin bu parçada am mi mesela?sacma bi soru oldu belkide :s kendi girdiğim sesi bulup onun üzerinden aynı mantıkla yeniden düzenlemem filan gerekicek heralde..tamamen mantık yürüterek söylüyorum =)
|
27 Mart 2010 Cumartesi tarihinde pashacan yazmıştı:
27 Mart 2010 Cumartesi tarihinde aydelici yazmıştı:
26 Mart 2010 Cuma tarihinde pashacan yazmıştı: yahu ben bu parçanın ki sen kısmını nye söyleyemiyorum delirecem hersey süper ki sen kısmından girerken cok ince bi sesle girmek durumunda kalıyorum delirecem cözemedim bi türlü pes girsem o zamanda heyecanını kaybetmişsin bölümünden itibaren cok pes oluyo ölü kalıo ..cözemedim arkadaşım bütün şarkıyı kendi sesine göre baştan sona transpose edebilrsin akorlar yukarıda yazıyor işte kendi sesine göre tonunu incelt veya kalınlaştır ah be kardesim keske transpoze yapabilecek kadar deneyim ve bilgiye sahip olsaydı =) şu an icin sadece önüme konulanı yiyorum.. =) e bazı şeylere biyerden başlaman lazım demi ama bence bi denemelisin.. bütün şarkıyı baştan sonra bikerede çıkartma parça parça çıkart yavaş yavaş geliştiğinin sende farkına farıcaksın :)
|
27 Mart 2010 Cumartesi tarihinde aydelici yazmıştı:
26 Mart 2010 Cuma tarihinde pashacan yazmıştı: yahu ben bu parçanın ki sen kısmını nye söyleyemiyorum delirecem hersey süper ki sen kısmından girerken cok ince bi sesle girmek durumunda kalıyorum delirecem cözemedim bi türlü pes girsem o zamanda heyecanını kaybetmişsin bölümünden itibaren cok pes oluyo ölü kalıo ..cözemedim arkadaşım bütün şarkıyı kendi sesine göre baştan sona transpose edebilrsin akorlar yukarıda yazıyor işte kendi sesine göre tonunu incelt veya kalınlaştır ah be kardesim keske transpoze yapabilecek kadar deneyim ve bilgiye sahip olsaydı =) şu an icin sadece önüme konulanı yiyorum.. =)
|
26 Mart 2010 Cuma tarihinde pashacan yazmıştı: yahu ben bu parçanın ki sen kısmını nye söyleyemiyorum delirecem hersey süper ki sen kısmından girerken cok ince bi sesle girmek durumunda kalıyorum delirecem cözemedim bi türlü pes girsem o zamanda heyecanını kaybetmişsin bölümünden itibaren cok pes oluyo ölü kalıo ..cözemedim arkadaşım bütün şarkıyı kendi sesine göre baştan sona transpose edebilrsin akorlar yukarıda yazıyor işte kendi sesine göre tonunu incelt veya kalınlaştır
|
yahu ben bu parçanın ki sen kısmını nye söyleyemiyorum delirecem hersey süper ki sen kısmından girerken cok ince bi sesle girmek durumunda kalıyorum delirecem cözemedim bi türlü pes girsem o zamanda heyecanını kaybetmişsin bölümünden itibaren cok pes oluyo ölü kalıo ..cözemedim
|
parçanın orjinaliyle beraber çaldım güzelll olmuş.
|
bu ilk bölüm G|-----------0-------------------- D|-----2-2-3-5-3/2-0-2------------ A|---0---------------------------- G|------------------------------- D|-----2-2-3-5-3/2-0-2------------ A|---0---------------------------- bu da son bölüm G|------------------------------- D|-----2-2-3-5-8/7-5-7-5------- A|---0---------------------------- kendim dinlerken çıkardım bunları
|
mükemmel olmuş ellerine sağlık :D
|
arkadaşlar bu tabı biri okuyup bana söyleyebilirmi lütfen ben okuyamıyorum
|
tesekkurler ;)
|
arkadaşlar hangi ritimle çalıcaz bunu??
|
harika ötesi budur heralde kulağına elllerine gitarına sağlık bune ya süper ;)
|
harika ötesi budur heralde kulağına elllerine gitarına sağlık bune ya süper ;)
|
inceden hatalar war
|
ritimi aa yyyayay
|
26 Ekim 2009 Pazartesi tarihinde ciRiMiNaL yazmıştı:
28 Temmuz 2009 Salı tarihinde yavru kartal yazmıştı: <p>2 eksik dışında ii"/fck/editor/images/smiley/msn/regular_smile.gif" alt=""/></p> o 2 eksik nedir ?? Am g F bilmezmisin yüzüm düşmüş kaç gündür düşünüyorum Dm f Em tenhalaştı kahvaltılarımız olmalı bence
|
28 Temmuz 2009 Salı tarihinde yavru kartal yazmıştı: <p>2 eksik dışında ii"/fck/editor/images/smiley/msn/regular_smile.gif" alt=""/></p> o 2 eksik nedir ??
|
süperrr..
|
Dm G F ki sen benim gözyaşlarımı da gördün Dm G Am sen benim ilk aldığım güldün
Bence Böyl eDaha Güzel Oluyor.. (: Emege Saygı yinede
|
Solo güzel akorlarda güzel olmuş ben beğendim ellerine sağlık :)
|
emeğine sağlık
|
ritimi aa yyaya olarak çalıyorum ben galba ama şarkıyı dinleyerek bulabilirsiniz
|
arkadaşlar ritminide yazarmısınız
|
<p>2 eksik dışında ii"/fck/editor/images/smiley/msn/regular_smile.gif" alt=""/></p>
|
daa denemedim
|
soloyu bende böyle çıkartmştm
|
Süper !
|
baştaki solo çok güzel olmuş tebrikler....
|
arpeji yazabilimisiniz ???
|
ya ritminide yazarmısınız...
|
16 Haziran 2009 Salı tarihinde nerqal yazmıştı:
16 Haziran 2009 Salı tarihinde aydelici yazmıştı:
16 Haziran 2009 Salı tarihinde Sephinroth yazmıştı:
12 Haziran 2009 Cuma tarihinde nerqal yazmıştı: SOLO ŞEKLİNİ NOTA HALİNDE YAZIP GÖNDEREBİLCEK OLAN BİRİ VARMI :[ hocam introsunun tab halini yazdm siteye ordan bakabilirsn...:D arkadaş nota isimleriyle istio tab çizelgesi olarak deil ve senin gönderdiin introya baktım aynısını koymuşsun bana yanlş diosun :) nota isimleriyle istiyordum evet la-mi-mi-fa-sol-fa-mi-re-mi böyledir.
|
16 Haziran 2009 Salı tarihinde aydelici yazmıştı:
16 Haziran 2009 Salı tarihinde Sephinroth yazmıştı:
12 Haziran 2009 Cuma tarihinde nerqal yazmıştı: SOLO ŞEKLİNİ NOTA HALİNDE YAZIP GÖNDEREBİLCEK OLAN BİRİ VARMI :[ hocam introsunun tab halini yazdm siteye ordan bakabilirsn...:D arkadaş nota isimleriyle istio tab çizelgesi olarak deil ve senin gönderdiin introya baktım aynısını koymuşsun bana yanlş diosun :) nota isimleriyle istiyordum evet
|
16 Haziran 2009 Salı tarihinde Sephinroth yazmıştı:
12 Haziran 2009 Cuma tarihinde nerqal yazmıştı: SOLO ŞEKLİNİ NOTA HALİNDE YAZIP GÖNDEREBİLCEK OLAN BİRİ VARMI :[ hocam introsunun tab halini yazdm siteye ordan bakabilirsn...:D arkadaş nota isimleriyle istio tab çizelgesi olarak deil ve senin gönderdiin introya baktım aynısını koymuşsun bana yanlş diosun :)
|
12 Haziran 2009 Cuma tarihinde nerqal yazmıştı: SOLO ŞEKLİNİ NOTA HALİNDE YAZIP GÖNDEREBİLCEK OLAN BİRİ VARMI :[ hocam introsunun tab halini yazdm siteye ordan bakabilirsn...:D
|
SOLO ŞEKLİNİ NOTA HALİNDE YAZIP GÖNDEREBİLCEK OLAN BİRİ VARMI :[
|
arpej ve ritmini yazablrmsnz
|
dostm introsu tamamen yanlış doru introyu ben çıkardım buraya koyucam bakarsınız...:D
|
Dm Doya doooya sarmamışım G bize çok günah etmişsin
böyle düzeltilebiler.teşekkürler.
|
Dm G Am ki sen benim gözyaşlarımı da gördün Dm G Am sen benim ilk aldığım güldün
ŞEKLİNDE daha ii sanırımm ama ellerine sağlık ii olmış
|
yaa arpej e ritm konsunda biraz yardmcı olsanz :))
|
teşekkürlerr çok beğendimm :)
|
çaldım super oluor valla ::d
|
kesinlikle dogru
|
İllk ben yolladım ama kabul edilmemiş.Teşekkürler genede Eline Sağlık..
|
harika olmuş ellerine sağlık..çok teşekkür ederim.. YALIN iyiki varsın ve hep bizimle kalasın inşallah...
|